dilluns, 25 de març del 2013

Paraules de comiat de l'Agustí al Ple de divendres

Bona nit, vull primer de tot, agrair a tots el amics, companys i coneguts que avui heu sacrificat una nit de divendres per estar al meu costat.

Malgrat el que estem passant aquest dies la meva família i jo, em vull quedar amb les moltíssimes mostres de suport i comprensió que estic rebent.
Després del meu cessament, crec que la meva dimissió és un acte de responsabilitat, però també un exemple d'ètica en un context de creixent desacreditació de la política.

Potser  me equivoca’t com a persona humana que sóc, però aquest fet no pot embrutar tota una dedicació de servei al poble, sovint sacrificant la meva vida  familiar i laboral.

En el desenvolupament de la meva acció com a càrrec electe, sempre he primat l'ètica i l'honestedat.
I és des del convenciment amb aquests principis que des del primer moment vaig posar el meu càrrec a disposició de l'alcalde de Sant Fruitós de Bages i que, finalment, després d'uns dies de reflexió, he optat per abandonar les meves responsabilitats.

En quan als membres de l’oposició, els i he de dir que lamento profundament que des de CiU, s’hagi aprofitat aquest error comès, per criticar  d’aquesta manera tant desmesurada la meva gestió.
I avui més que mai, estic convençut que la decisió de no pactar amb vosaltres, va ser la més encertada.

Continuaré treballant pel poble com ho he fet fins ara, amb la diferència de no estar sempre sota la pressió constant d’una oposició, que s’aferra acarnissadament a qualsevol descuit que puguis tenir.
  
Voldria que la meva dimissió no servís només per satisfer a la oposició. Espero i desitjo que la mesura de suspendre cautelarment de sou i feina als dos agents es resolgui el més aviat possible.

Finalment, vull  desitjar a qui em substitueixi, molta sort en aquest etapa de la seva vida que li tocarà viure arran de la meva renúncia. 

I als companys de l’equip de govern agrair-vos els moments viscuts durant aquests 19 mesos, i no patiu,  per mi això no és una derrota, si no l’inici d’una nova victòria.
  
Formalitzaré per escrit la meva renúncia al càrrec de regidor en els propers dies.

Gràcies i VISCA SANT FRUITÓS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada